rpgmaker.hu http://www.rpgmaker.hu/ |
|
Hős hozzáadása harc közben http://www.rpgmaker.hu/viewtopic.php?f=14&t=71 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | Blint [ 2010.09.16. 12:33 ] |
Hozzászólás témája: | Hős hozzáadása harc közben |
Sziasztok egy olyan dolgot szeretnék csinálni, hogy miközben folyik a harc, egy hős becsatlakozzon, amikor használom az egyik képességet. Odáig eljutottam, hogy a skil-ek között csináltam egy ilyet: Classification: Switch // ON Switch: 0001: csatlakozosskill // Available at: Field, Battle Ehhez tartozó event: Event Conditions: Switch (pipa) 0001: csatlakozosskill -ON // Event commands: 1. Message: xyz csatlakozott! 2. Change Hero's Party: (xyz) (Add) 3. Change Switch: Var[0001:csatlakozosskill] Switch OFF Field-en tök jól működik, mert eltolom és csatlakozis a hős, de ha battle közben tolom el a skillt, akkor mintha semmitsem csináltam volna, továbbmegyünk és az ellenfél jön. Valakinek valami ötlet? Vagy írjam le részletesebben, esetleg screeneljek? Előre is köszi! |
Szerző: | Grigor [ 2010.09.17. 10:14 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Hős hozzáadása harc közben |
Üdv! Szerintem screenelj,mert van egy sejtésem,de így sajnos konkrétat én sem tudok |
Szerző: | Blint [ 2010.09.17. 17:05 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Hős hozzáadása harc közben |
Szervusz! Köszönöm, de már megoldottam a problémám! Monster Party trigger-nél kellett játszadozni, így simán megy minden. Új problémám viszont, hogy RPG MAKER 2000 (v1.05b és v1.85)-ben Van egy transparent event-öm, amiből szeretnék csinálni egy olyat, ami a chipset-emben van (egy virágot). Nem szeretném swap event-tel megoldani, inkább Move Event -> Change Graphic. De itt viszont nem jelennek meg a chipset grafikái. Ami ugye hülyeség, lévén alapból be lehet állítani chipset gfx-et az eventnek. Nem szeretném a chipset gfx-et karakterré átalakítani, mert sok időt vesz el, biztos van rá valami megoldás, hogy chipset-ből válasszam ki az event új kinézetét. Köszi! |
Szerző: | Grigor [ 2010.09.17. 18:07 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Hős hozzáadása harc közben |
Igen a monsternél akartam én is És sztem kénytelen leszel karakterré csinálni,mert chipsetet nem lehet change graphic-al gondolom a 4 irány miatt. A chipset nem tud mozogni ezért nem lehet állígatni gondolom. |
Szerző: | Blint [ 2010.09.18. 09:20 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Hős hozzáadása harc közben |
Egen, hát ez rossz hír... azért köszönöm. Csak érted, olyan logikátlan, hogy alapból egy event nézhet ki chipset-nek, de change graphic-cal nem változtathatod azzá.. Mindegy, nem szerkesztgetem, megoldom swap-pel. Köszi a helpet! |
Szerző: | Grigor [ 2010.09.18. 10:04 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Hős hozzáadása harc közben |
Hát...Szívesen Bár szerintem ez nem volt nagy segítség.Mindenesetre ha van még valami probléma,akkor nyiss neki topicot és kérdezz bátran. |
Szerző: | Argent [ 2010.09.19. 16:59 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Hős hozzáadása harc közben |
Blint: többek közt ez is megoldható pl a Destiny Patch-csal. Van egy olyan benne, hogy lekérhető az upper vagy lower chipset száma (és be is állítható). Példaként lekéred a virág upper értékét az x-y koordinátában, majd megjeleníted magadnak egy message boxban a v[1] értékét: Kód: Egész kiválasztása $v[1] = Map.Upper[X, Y] pl az x-y-ban lévő virág értéke legyen 10002 Fenti kód már nem kell, illetve az x-y koordinátában lévő uppert is változtathatod arra amikor akarod. Beállításhoz csupán a kódban ennyit kell csinálnod: Kód: Egész kiválasztása $Map.Upper[X, Y] = 10002; Így az X-Y koordináta upper-je meg fog változni arra, amit akarsz. |
Oldal: 1 / 1 | Időzóna: UTC + 1 óra |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |