Pontos idő: 2024. 03. 28. 16:03:39

Időzóna: UTC + 1 óra




 Oldal: 2 / 3 [ 29 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Help!
HozzászólásElküldve: 2012.07.27. 16:40 
Trained
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.04. 17:57
Hozzászólások: 93
Tartózkodási hely: Szobám sötét sarkában 24/nap
Hát maximum annyit tudok mondani, hogy úgy szerkeszd az eseményedet:

Key input, nincs várakozás gombnyomásra 1. változóba.
Ha 1. nem egyenlő 0, 2. változó = 1. változó.
Aztán jöhet az irányító események:
Ha Fel gomb tehát, 4 a 2 es változó akkor Nem ismétlődéssel 1 lépés előre, mellőz ha nem mozdítható.
stb.
Így az esemény ahelyett, hogy a végtelenig menne, inkább körbe forog. Tehát lépésenként vége van.

És az esemény végén folyton le kellene ellenőrizni, hogy az X és Y koordináta megfelel-e a
kívánt teleporter eseménynek. És akkor Beindítani. Egy 0.1 seces várakozással végén, túlterhelés ellen,
de talán nem kell.

Tudom, hogy ez elég gondos megoldás, de más ötletem nincs.



_________________
Killer Mini Game: http://rpgmaker.hu/viewtopic.php?f=10&t=215
A Jézus Tabletta: http://www1.zippyshare.com/v/19178026/file.html
Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Help!
HozzászólásElküldve: 2012.07.28. 13:06 
Novice
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.23. 15:05
Hozzászólások: 6
Hát ez így eléggé komplikált lenne, de azért köszönöm :P Na de sikerült már amugy, csak az enter password utáni dolgok elé betettem az eventbe hogy ellenőrizze a koordinátákat minden körbemeneskor és már csinálta is a dolgát.

Itt egy kép ha valakinek még akadna ilyen gondja:

http://kopasite.net/up/94os8f87aidxc95/koord.JPG



_________________
Realitat Entertainment
Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Help!
HozzászólásElküldve: 2012.08.15. 15:03 
Novice
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.23. 15:05
Hozzászólások: 6
Na ismét elakadtam szokás szerint...

Szóval, jelenleg egy mini ABS rendszert tákolok, annyiból áll az egész, hogy kilövünk egy tárgyat, és az ha eltalálja ellenfelünket, legyen egy szép reakció.

A gond az lenne hogy a kilőtt tárgy simán átmegy az ellenfelen, és ráadásképp még a fork-okat is elbaszhattam, mert nem hajlandóak azt csinálni amit én akarok :D

Na rakok egy képet is: http://realitat.try.hu/img/abs2.jpg

Valami a koordinátákkal lehet, sztem az lehet a baj hogy a hős koordinátáit veszi alapul és nem a tárgyét amit kilövünk. Próbálgattam itt mindenfélét, de csak kavarás lett belőle, nem úgy működik ahogy szeretném.

Valami tipp hogy mit rontottam el? Köszi előre is!

---------------------------------------------------------
Edit:

Magam se teljesen értem hogyan, de sikerült smile.gif

Megpróbáltam ciklusokkal csinálni, de szegény úgy szaggatott tőle, hogy inkább másfelől közelítettem meg (pedig raktam wait-okat is).

Következő lehetőség ugye a párhuzamos folyamat volt, ezzel kb egyből összejött, egy új oldalra mentek a dolgok amik kellett hogy ismétlődjenek (koordináták meg lépések), a többi meg maradt az előzőn (párhuzamos folyamatnál az előtte levő oldal dolgait is csinálja, hiába aktiváltuk az új oldalt ugyebár). Egyetlen fura dolog hogy az új oldalon az előre menések száma maximum 5 ugyebár, de a változónak 10-et kellett beállítani, hogy 5-öt menjen, vagyis megfelezte vmiért. Mutatok egy képet hogy jött össze végül. http://realitat.try.hu/img/absmegy.jpg



_________________
Realitat Entertainment
Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Help!
HozzászólásElküldve: 2012.08.26. 21:38 
Novice
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.10. 19:39
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Budapest
üdv

Van egy projectem amivel már évek óta szenvedek és leállok, de időről-időre előkerül.
Úgynézki pár dologban át törést nyertem de persze egyből elakadtam egy újabb valamin.
Xp-n kezdtem de mivel parallax mappinges játékot akarok csinálni váltottam vx-re mert ott legalább látom az editorba a képet.Szóval maker vx kapcsán szeretnék segítséget ha lehet..
A projectet már ismertettem itt régebben viewtopic.php?f=9&t=46&p=875#p875
Szóval arról lenne szó hogy a vx alapértelmezett kép felbontása 544x416 ami nagyon kicsi és szeretném feltornászni nagyobbra.Elvileg van beépített 640x480 as mód ami már sokkal jobb lenne de nem tudom hogy kell át állítani.Ma egésznap fórumokat néztem és pár scriptet is kipróbáltam de nem valami sok sikerrel.Ha jól értettem még tovább is lehetne menni , több helyen is olvastam 800x600-as felbontásról ami nagyon jó lenne mert az 544x416-nál nagyon nagyok az event négyzetek és ugye az "egyenetlen" rajz stílus miatt az lenne a jó ha azok minél kisebbek lennének.( és persze úgy hogy a kép nem mozog el, nem megy ki a képből)
Alig várom a megoldást, nagyon meg könnyebbülnék ha ezt a problémát kibekkelhetném.
Ezen kívül van még egy pár dolog ( a jövőbe belesemerek gondolni, hogy a harc rendszernél stb.. milesz, egyenlőre elég ez az idegbaj :)) amiket csak azért írok le, hátha közbe tudja rá valaki a megoldást.
Az első, ha pl. van egy tárgy (vagy fa) a képen és azt szeretném hogy eltakarja a figurát ha mögé megyek és ne keljen körbe "falazni" hogy csak kikerülni lehessen.
A második, azt hogy lehet megoldani, hogy a karakter mérete megváltozzon egy új helyszínre belépve

remélem tudtok segíteni...
üdv !



_________________
http://sherto.deviantart.com/
http://zsombor1985.deviantart.com/gallery/
Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Help!
HozzászólásElküldve: 2012.08.30. 10:17 
Novice
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.10. 19:39
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Budapest
Ok, kössz a választ!
A fás problémát sikerült szerencsére megoldanom, eventbe egy show picture parancs és egy kis plussz script által mostmár tökéletes ( majdnemhogy ), a felbontás még ugyan az de azthiszem fogok váltani vx ace-re mert oda van egy engine ami engedi az 1024x768 as felbontást is ( bár mint kiderült a módosított dll fájlok illegálisak, de kit érdekel? :))
karakternél is van valami előre haladás,rájöttem hogy egy eventel kilehet cserélni a karaktert a következő képen viszont mozogni azt nemtudok vele valamiért.
biztos nem nehéz megoldani de egyenlőre most a felbontás dolgon vagyok rajta nagyon...
Amúgy a kép elcsúszás a felbontás miatt van, szóval ha 640x480 a felbontás és a kép is akkora, akkor nem fog elmozogni csak ha túl lépem a méretet.



_________________
http://sherto.deviantart.com/
http://zsombor1985.deviantart.com/gallery/
Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Help!
HozzászólásElküldve: 2012.08.31. 10:34 
Novice
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.10. 19:39
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Budapest
okaj, köszi!
alapból úgy csináltam csak azt nem tudtam hogy paralell processre kell tenni és az auto run-al meg a a hero touch-al megbénult a figura de most jó !



_________________
http://sherto.deviantart.com/
http://zsombor1985.deviantart.com/gallery/
Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Help!
HozzászólásElküldve: 2012.12.21. 16:55 
Novice

Csatlakozott: 2012.12.21. 03:24
Hozzászólások: 8
Sziasztok!
vx ace-el ügyködök...
Szeretnék egy olyan kapcsolót csinálni amire ha rálépek, bekapcsol, ha lelépek kikapcsol + van 3 golyó, amiket ha rátolok, szintén bekapcsol-kikapcsol.
Addig még eljutottam hogy a játékosnál és az első kőnél kapcsol, de tovább nem ment, mert ha rátoltam egy másik követ, körbejárva x vagy y tengelyen szintén kapcsolt. Biztos én bonyolódtam bele, de nem megy tovább.


Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Help!
HozzászólásElküldve: 2012.12.23. 00:11 
Novice

Csatlakozott: 2012.12.21. 03:24
Hozzászólások: 8
OK akkor nézzük egyszerűbben...

Adva van egy kapcsoló. Ha rálép a játékos vagy rátol egy követ, bekapcsol. Ha lelép a kapcsolóról vagy lekerül a kő, kikapcsol.
Eddig megy.

Kép

Azt szeretném hogy ne csak egy kővel hanem hárommal is működjön, mert 3 kapcsoló lesz és azt akarom hogy mindegyik kővel lehessen kapcsolni mindegyik kapcsolót. remélem így érthetőbb.

Továbbá érdekelne hogy lehet azt megoldani hogy ha egy követ elgurítok egy adott pontra az ott is maradjon miután kiléptem a térképről, és visszatérve onnan tolhatnám tovább ahol hagytam. A progi vx ace.

Köszi ha van ötlet!


Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Help!
HozzászólásElküldve: 2012.12.23. 08:49 
Warden
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.04. 10:46
Hozzászólások: 144
Én személy szerint a VX szériához nem értek,viszont a 2k3-ban úgy van,ha azt akarod megcsinálni,hogy maradjon minden a helyén,hogy,mikor elteleportálsz másik mapra,abba az eventbe a teleport sor elé beraksz egy memorizálást.Ennek megadod a dolgait,hogy melyik cuccát hova memorizálja és mikor visszamész a mapra,akkor nem sima teleport eventtel mész vissz a mapra,hanem visszaugrasztod a memorizált pozícióra.Nekem legalábbis így működött az egyik városos projectem.
Ott is,ha lementél a metróba és visszajöttél,pont úgy állt mindenki az utcán,ahogyan álltak,mielőtt lementél a metróba.
A másik kérdésre azonban sajnos nem tudom a választ.


Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Help!
HozzászólásElküldve: 2012.12.25. 22:44 
Novice

Csatlakozott: 2012.12.21. 03:24
Hozzászólások: 8
Köszi, bár ezt a memorizálós dolgot nem találtam meg hogy lehet...
Valaki más esetleg? Vagy tudtok ajánlani egy nagyobb magyar fórumot?


Offline
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
 Oldal: 2 / 3 [ 29 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  

cron