|
Pontos idő: 2024. 04. 20. 03:07:23
|
Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák
|
|
|
|
Szerző |
Üzenet |
david.12
|
Hozzászólás témája: Harc rendszer Elküldve: 2009.08.22. 20:33 |
Novice |
|
Csatlakozott: 2009.08.22. 17:30 Hozzászólások: 12
|
Egy pofás kis harc rendszert szeretnék készíteni rm2k alá, hogy tudnám kivitelezni? Tippeket, ötleteket, leírást kérnék.
_________________ "Mindig tudd hogy a lét megéri -e kipréselni!"
|
|
|
|
|
San
|
Hozzászólás témája: Re: Harc rendszer Elküldve: 2009.08.22. 20:35 |
|
|
|
|
|
david.12
|
Hozzászólás témája: Re: Harc rendszer Elküldve: 2009.08.22. 20:42 |
Novice |
|
Csatlakozott: 2009.08.22. 17:30 Hozzászólások: 12
|
És köszi a tippet, megnézem!
_________________ "Mindig tudd hogy a lét megéri -e kipréselni!"
|
|
|
|
|
Argent
|
Hozzászólás témája: Re: Harc rendszer Elküldve: 2009.08.23. 16:42 |
Adminisztrátor |
|
Csatlakozott: 2009.08.04. 10:38 Hozzászólások: 4
|
Üdv. Milyen stílusú harcrendszerre gondoltál? Folyamatos, vagy körökre osztott? Egyéb? --- Ineluki... hát az egy kicsit régi - én személyesen a Destiny Patch-ot ajánlom. Tudásilag nagyobb mint a Ineluki (bár MP3 patch nincs benne ha jól emlékszem). Letöltés: http://www.bananen-joe.de/DestinyDLL/Itt töltsd le az install-t - van hozzá egy DEMO is ami megmutatja mit tud, illetve angol/német help file.
_________________ Mosolyogj - a holnap rosszabb lesz a mánál.
|
|
|
|
|
david.12
|
Hozzászólás témája: Re: Harc rendszer Elküldve: 2009.08.23. 18:19 |
Novice |
|
Csatlakozott: 2009.08.22. 17:30 Hozzászólások: 12
|
Nos körökre osztott, de mondjuk kiválasztanék egy betűt, mondjuk A betű az attack, S betű a képességek (innen enterrel választanám ki a megfelelőt), D a védekezés, Q tárgyhasználat, és mondjuk az F a futás lenne (persze nem csata közben). Mp3 támogatás nem lenne lényeg, mert midiket akarok használni az jobban illik ezekhez a játékokhoz.
_________________ "Mindig tudd hogy a lét megéri -e kipréselni!"
|
|
|
|
|
Szidón
|
Hozzászólás témája: Re: Harc rendszer Elküldve: 2009.08.24. 09:39 |
Csatlakozott: 2009.08.09. 20:22 Hozzászólások: 3
|
A betűk használata tipikusan nem körökre osztott. A körökre osztottnak az a lényege, hogy ha te jössz, kiválasztod, hogy mit csináljon a karaktered, aztán jön az ellenfél. Tehát, ha körökre osztottat akarsz, érdemesebb egy panelről irányítani, persze lehet betűkkel is, csak annak folyamatos harcrendszerben lenne több értelme; mikor zajlik a harc, gyorsan megnyomsz egy betűt, és spontán támadsz. De végülis a Te döntésed... A zenéről pedig annyit, hogy a midi, és az mp3 csak egy formátum, tehát az a dallam, ami midiben van megvalósítva, mp3-ban ugyanúgy lehetséges, csak sokkal élethűbben lehet megoldani
|
|
|
|
|
david.12
|
Hozzászólás témája: Re: Harc rendszer Elküldve: 2009.08.24. 10:32 |
Novice |
|
Csatlakozott: 2009.08.22. 17:30 Hozzászólások: 12
|
Nos akkor lehet olyan választgatós is. Az a lényeg hogy ne a szokásos legyen a harcrendszer. Próbálkozom változókkal megoldani de nagyon sokáig tartana úgy. Nembaj próbálom majd másképp.
_________________ "Mindig tudd hogy a lét megéri -e kipréselni!"
|
|
|
|
|
eszkimozrt
|
Hozzászólás témája: Re: Harc rendszer Elküldve: 2012.05.28. 22:38 |
Csatlakozott: 2009.08.06. 11:32 Hozzászólások: 79
|
Sziasztok! Nem tudom, hogyha jó helyen kérem, de segítsetek valamiben: Szeretnék készíteni egy olyan harcrendszert, ahol a karakter gyorsasága és az ellenség gyorsasága is számít. Pl Az támad a leghamarabb, akinek a gyorsasága nagyobb!
|
|
|
|
|
Sajátgép
|
Hozzászólás témája: Re: Harc rendszer Elküldve: 2012.05.28. 22:54 |
Trained |
|
Csatlakozott: 2012.02.04. 17:57 Hozzászólások: 93 Tartózkodási hely: Szobám sötét sarkában 24/nap
|
Egy teljes harcrendszer elkészítése azért elég bonyolult, de részletesebben leírod mire gondoltál, az segítene. És az is segítene, ha tudnám mennyire értesz a makerhez.
Rengeteg féle harcrendszer van amibe számít a gyorsaság.
De gyorsban leírok valamit, hátha azzal könnyebb:
1 db Automatán(de az egész térképen nem lehet ezenkívül más automatán futó esemény) futó esemény: Minden szereplőnek van egy változó ami az aktuális következési értékét tárolja harcban. Az esemény, mindig vár 1 secet. Majd megnöveli mindegyik változót a szereplők sebességével, amit vagy változóban tárolsz mellette, vagy lekéred a karakterek Agility értékét és/vagy fixen befolyásolod. Minden lépés után, leellenőrzi, hogy akármelyiknek az aktuális következési értéke elérte egy bizonyos értéket, mondjuk 100-at. Ha igen, akkor lehívod egy másik eseményből (vagy oda írod meg, de akkor ronda lesz) a szereplő cselekedetét. Cselekedet után levonsz az aktuális következési értékéből annyit amennyit jónak látsz, vagy cselekedettől függően, vagy fixen 0 ba állítod. Ez folytonos.
Ha inkább a körökre osztottra gondolsz:
Szintén 1 db Automata esemény: Minden szereplőnek megvan egy változóba a sebessége. Beállítasz egy változót mondjuk 1000-re, az automata esemény 1-et csökkent a változóból folyamatosan, de nem szabad várakozást berakni. Mindig leellenőrződ, hogy a változó egyenlő-e valamelyik szereplő sebességével. Ha igen, akkor cselekszik. És cselekvés után folytatódik a számlálás.
_________________ Killer Mini Game: http://rpgmaker.hu/viewtopic.php?f=10&t=215 A Jézus Tabletta: http://www1.zippyshare.com/v/19178026/file.html
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.
|
|