VÉGIGJÁTSZÁS


1. Küldetés: Shadow fall
Megérkezünk a bolygóra. Landolás után lehetőleg még kerüljük el a harcokat amíg meg nem érkezik az erősítés (hogy a többi csapattag is kapjon XP-t) utána viszont nincs kegyelem a Proto-technek! A katonák jelenleg a kirendelt területük közt mozognak így nem lessz nehéz elkerülni, ám a későbbiekben már nem lessz ilyen szerencsés dolgunk. Akkor irány ÉK-re a kapuirányítóhoz, majd visza NY-ra az űrirányítóhoz. Felette található még egy használaton kívüli tank amit megszabotálva egy kis nyersanyaghoz juthatunk. Egy perc várakozás után végre megérkezik az erősítés a lent lévő területre. A várható csaták előtt célszerű használni Jillan Weber speciális képességét az Acél hitet (minden harc után lejön a hatás). A továbbjutásunkat egy erőtér zárja el, mennyünk oda majd a légicsapás elintézi. Továbbjutva szintén likvidáljunk mindenkit majd irány a központi irányító. Akinek esetleg rengeteg ideje van az megpróbálhatja lebontani a falat, ezzel némi xp-hez (kemény 16 xp :/ ) és közepes nyersanyaghoz jutunk, ám ezért sokáig kell küzdeni.

2. Küldetés: Savior
Hát ehhez dzsungelben kell mentőakciót végrehajtani. Kapunk pár ajándék cuccot amit ne felejtsünk el felrakni. Innentől megkapjuk a legeslegtitkosabb csodafegyvert... a mentés lehetőségét. A katonákat szállító gép ÉK-en zuhant le. A megtalálásuk után csatlakoznak a csapathoz, ám hogy ne legyen ilyen egyszerű feladat, kirendelnek a körzetre pár Proto-Tech egységet. Most már a cél eljutni a középen található piros jelhez (későbbiekben gyakran fog ilyeneknél befejeződni a küldetések).

3. Küldetés: Sivatagi vihar
A terep megtisztítása a feladat a nemzet védelmi erőktől. Előbb északra a raktárhoz, majd vissza bevásárolni. Érdekességként található DNy-on egy bánya, ami jelenleg még nem használható, de van bent némi Credit. Másik fura dolog, hogyha a radart még nem foglaljuk el, de a barakkot igen akkor 2 Gladiátor követ, ám nem lesz a csapatban. Előbb irány a radar (bázistól délre) majd keletre, hogy érkezzen némi erősítés 2 Gladiátor. Ezek erős gépek viszont nagyon lassúak. A bázisra bejutáshoz 3 módot is választhatunk:
1.: ÉNy-on az erőmű lerombolásával.
2.: Az őrtornyokat kikerülve a fal lebontásával bejutni.
3.: Az őrtornyok megtámadásával (Gladiátorok nélkül ez öngyilkos vállalkozás)
A bejutás után jöhet a főparancsnokság. Vehetünk némi gyógyszert, ám arra mindenképp figyelni kell, hogy legalább 3500 credit maradjon.

4. Küldetés: Róka és Farkas
Ez a legtöbb küldetéssel ellentétbe lopakodva kell végigvinni. A barakk elfoglalása után egy kocsi jelenik meg amivel hamar jussunk is be a bázisra. Az őröket kikerülve DNy-on lévő erőművet kellene felrobbantani, ám ez robbanóanyag nélkül nehezen jönne össze. Északra épp van egy használaton kívüli barakk amiből elhozhatunk egy pár gránátot. Felrobbantva tovább mehetünk északra majd a szükséges információk után le lehet lépni. Küldetés után lebombázzák a telepet.
Megjegyzés: A járőrökkel nem lesz gond, ha találkozás esetén megállunk és hagyjuk őket továbbmenni.

5. Küldetés: Rankoff vadász
Végre komolyabban belevethetjük magunkat a stratégiába. Induljunk hát fel mígnem megtámad egy kisebb csapat, ám már nem okozhatnak gondot így likvidáljuk az öngyilkosjelölteket. ÉK-re a bázishoz amit Sol Grorgon át is ad a számunkra majd tovább is indul... szolgálatát folytatni :D. Menjünk be egyből a bázisba majd építkezzünk minden lehetséges épületet. Ha elfogyna a pénz akkor nyersanyagok eladásával pótoljuk, de mindig maradjon a következő küldetésre mert innentől már nem vihető tovább az összegyűjtött credit! Már csak a bányákat meg 20 katonát kell elintézni. Keleten még található egy raktár csakhogy a bejáratot egy tank őrzi, mazohisták megpróbálhatják megtámadni, ám nem járnak túl sok sikerrel hacsak nem gránátokkal igyekeztek elintézni. A 20. csata előtt még erősen javallott benézni a bázisra és ott minden creditet elkölteni gyógyszerre.

6. Küldetés: Nincs kegyelem
Egyből irány keletre, a folyótól DK-re lévő radarállomásra az aknák láthatóvá tételéért. Aki esetleg pont belesétált néhányba az vessen néha pár pillantást az életerejére. Be kell jutni a bázisra, amihez le kell rombolni az erőművet, aminek ki kell nyitni a kapuját, aminek az irányítója egy kisebb állomáshelyen van. Persze egyszerűbb, ha alapból a falon keresztül jutunk be ám így az eredeti ötlet alapján azért mégiscsak izgalmasabb :) ráadásul egy-két szintet is léphet a csatákkal. Aki a hosszabb módszerre vetemedne az DNy-ra leli meg a kapunyitót.

8. Küldetés: Vipera
Erre a küldetésre 5 perc áll rendelkezésünkre így nem ártana iparkodni. A közelben lévő bányát foglaljuk el majd nyugatra az úton menjünk el az első lerombolt bázisra, majd az 5000 kivétele után vissza építkezni. Újabb fegyver és páncél megvétele után induljunk ÉK-re az úton. A karaván olyan 1 perc letelte után kezdi meg útját az ÉNy-i régióból. A konvoj likvidálása után jöhet a bázis. Be lehet jutni a főkapun őrtornyokon keresztül vagy a falat lebontva. Bejutás után már elboldogulunk...

9. Küldetés: Új haza
Hamar építkezzünk és állítsuk fel a csapatot. Majd járjuk is be a tájat. Mindenhol polgárok járkálnak akik bár nem túl erősek, de sokan vannak és gránátot használhatnak ami kicsit idegesítő tud lenni, de legalább segítenek pár szintet lépni. Akkor hát irány DK-re a radarhoz majd utána a pálya másik végén (ÉNy-ra) az erőműhöz. Végezetül jöhet a bázisuk.

10. Küldetés: Fekete hajnal
10 percünk van, hamar be a bázisra, majd felszerelkezve nekikezdhetünk a küldetésnek. Balra egy érdekes szerkezet található, itt kell majd lelépni. Folyamatosan irány északra miközben egyre erősebb ellenfeleket kell leküzdeni a továbbjutáshoz. Lehetőleg egy szabad hely legyen mert amint elértük a B.L.A.C.K Predator beszélgetés után csatlakozik hozzánk :). Most választhatunk, hogy megbosszuljuk-e az elesett katonákat, szerintem az XP miatt mindenképp megéri, meg Atrides is nyugodtan aludhat így, hogy likvidálta az összes támadóját :D. Előbb a keleti (proto-tech) csapatokat ajánlott elintézni mert így megszerezhetünk egy csillagkikötőt ahol újabb cuccokat vehetünk. Nyugati régió elfoglalása után még vissza kell menni a jelzőtoronyhoz majd vége is a küldetésnek.

11. Küldetés: Barát és/vagy ellenség
Az előző küldetés befejeztével pihenő nélkül rögtön el is kezdjük. Szimplán csak 25 egységet kell elintézni, mivel mink szuperkatonák vagyunk így ez meg se kottyan (nem úgy mint majd a későbbiekben). A bázis körüli járőrökből verbuválhatunk egy csapatot. DNy-on van egy főparancsnokság mert az elfoglalása némi jutalommal jár ráadásul itt fel lehet tölteni az egész csapat HP-ját. Északra van még egy bázis ahol is egy csillagkikötő található.

12. Küldetés: Lagoon
Szerelkezzünk fel majd kezdődhet a küldetés. Közelben lévő őrtornyok nem támadnak meg. Hajóra kéne összehozni röpke 10 000 creditet, amit egyszerű (na jó, cuccok eladásával könnyebb) megszerezni ha a nyugati félszigeten lévő híd megjavításával átjutunk a két raktárhoz. ÉK-re a kapuirányítóhoz majd ezután be is juthatunk a ÉNy-ra a bázisukra. A továbbjutást egy erőtér zárja el, viszont közelben meg is találjuk a probléma ellenszerét. Itt még van egy torony kicsit elrejtve amit szabotálhatunk. Bejutva rengeteg katona özönlik mindenfelé, szerencsére néhány kivételtől eltekintve ügyet se vetnek ránk. Az elhárítókat hamar megpillantjuk, az elfoglalás előtt még jobb, ha ritkítunk a népességen mert miután kikapcsoltuk itt mindenki nekünk ront. 5 percig kell csupán kibírni, de ez hosszú idő főként ha csatázni kell, ám aki csalni akar .\/. az megvárhatja csata közben, hogy leteljen az időzítő. A következő küldetésre szerelkezzünk fel jól gránátokkal és 6 erős fegyverrel meg 3 erőművel.

13. Küldetés: Tőr a szívbe
Aktuális feladatot szólóban kell elvégezni úgyhogy remélhetőleg rengeteg gyógyszer van raktáron. Bánya elfoglalása után délre az erőműhöz majd tovább a csillagkikötő elfoglalásához. Középen van egy kis tó, ennek a DK-i részén kapunk pár H.A.L.O típusú harci gépet (ne alulról közelítsük meg különben beakadunk). Eddig a gyalogságot volt célszerű használni, ám most már javallott inkább a H.A.L.O-kat favorizálni. Errefelé még van egy radarállomás ahol elfoglalása után elhangzik az utolsó adás. Már csak a főparancsnokság van hátra ahol is végre egy vegyes csatában kell megmutatnunk vezéri tehetségünket.

15. Küldetés: Összeomlás
Eljött az idő NVE bukására. Aktuális küldetésen jócskán lesznek katonák a térségben. Irány tehát délre H.A.L.O-val és rakétával felszerelkezve, így már nincs ami megállíthatna. A halott Proto-tech katonák után lebombázzák az alakulatunkat :/ erősítésként azonban érkezik 3 B.L.A.C.K . Az elit katonákat irányítva kell deaktiválni a rakétakilövő állomást amit persze egy kissebb csoport is őriz. Mivel Jill csapatát kilőtték ezért egy B.L.A.C.K beáll segíteni. Ha vissza akarunk jutni a bázisra abban az esetben újra át kell küzdenünk magunkat a katonákon. A végső cél nyugaton van, de az átjutáshoz megint baromi sok katonán kell magunkat átküzdeni. A bázis első felének közepén van a "legyőzhetetlen" Komissar. Mutassuk meg ezeknek mégis ki az aki legyőzhetetlen... , elintézése után menekülnek tőlünk a katonák. Jöhet az erőmű majd a parancsnokság, bár itt nem is kell harcolni, és a továbbjutáshoz még el kell foglalni a légvédelmet. Az végső célpont a legerősebb harci egység, egyből összezavar, de viszonylag hamar lejön rólunk. Ellene erősen ajánlott használni az EMP gránátokat amíg mozog.
Elintézésük után véget is ér az NVE.

16. Küldetés:
Hozzánk átállt Syara gazdaságán kell kicsit lendíteni. Mivel kezdő az egész társaság így az egész feladatot ránk sózzák. Kezdésnek bányát kell építeni a piros felkiáltójelnél [!]. Utána jöhet egy reaktor a főépületnél, ez tartály nélkül nem üzemelhet így ezt is csináljunk hozzá. Jön a barakk majd harckocsigyár (szerintem teljesen felesleges katonákat bevenni a csapatba), egy újabb bánya felhúzására nyílik lehetőség. A három őrtorony a kijelölt helyekre. Végül még két torony az erőműhöz majd csak a pajzsokat kell bekapcsolni. Mivel még nem képviselnek nagy erőt ráadásul a Proto-tech is beköltözött a közelre így ránk hárul a feladat elintézni őket.

17. Küldetés: Méreg
Induljunk el még 2 H.A.L.O-val északra. ÉNy-on a kapuirányító kinyitásával jussunk be az ÉK-en lévő parancsnokságra. Mivel az önmegsemmisítő kilőtték ezért be tudunk menni. Bent csak Jill fog harcolni. Bejáratnál lévő számítógépen lehet kapcsolgatni a jobboldali szoba erőterét. Önmegsemmisítő végleges kikapcsolása után menjünk balra amíg el nem jutunk a központi irányítóhoz. Miután Susan feltöri pucolás ki.

18. Küldetés: Tűzvonalban
Mivel a bázis le van rombolva így össze kell hozni 1500 Creditet a felújításhoz, délre van pár bánya. Mivel ez egy nagy pálya így tele van katonákkal. Felszerelkezve induljunk délre az erőműhöz. Keleten az NVE, nyugaton a proto-tech bázisa található. Miután mindenkit likvidáltunk (azért nem muszáj mindenkit hisz az órákig tartana) induljunk keletre, parancsnokságtól délre lévő a város bejáratához. A környezet rendesen alá van aknázva úgyhogy előtte tegyünk látogatást DK-re lévő radarhoz.

A főváros bukása
Ez a küldetés 3 részből tevődik össze. Még a Sporite küldetések előtt kell elkezdeni. Végleg(?) leszámolhatunk a NVE egységekkel.
Alpha küldetés:
A városból kivezető három hidat kell lerombolni. Az első rögtön itt van a közelben északra, mielőtt még lebombáznánk induljunk el rajta a bányához. Nem egy túlzottan nehéz küldetés inkább csak egy gyenge bemelegítő, csupán a pálya két oldalán lévő hidat kell még lerombolni.
Betha küldetés:
Ez a küldetés se mondható túlzottan nehéznek. Menjünk DK-re csillagkikötőhöz. Bázis főbejáratát elbarikádozták úgyhogy új bejáratot kell keresni amit a jobboldalán találhatunk meg. Habár itt is elállja a sok roncs az utat, de le lehet ezeket bombázni. Bejutás kicsit nehézkes lehet mivel jócskán raktak ide védelmet. Kapuirányítót átállítva majd délre a jelzett helyen elvégezve a feladatot menjünk ki. Kijárattól kezdve menjünk ÉK-re a légvédelem irányítójához.
Gamma küldetés:
Mozgósítják a speciális osztagot így velük kezdve kell végigmenni. Le egészen DNy-ra az eléggé jól felszerelt erőműhöz ám a ténykedéseink hatására nem sokáig fog megmaradni. Legerősebb egységük, egy TITAN is idekerült viszont még ki sem jött a gyárból ezért tegyük csak tönkre a reménységüket. Végezetül már csak a polgármesterhez kell ellátogatni. Persze szónoki beszéde közben zavarjuk meg egy eléggé népes tábor előtt. Utána Jill-lel kell mennünk a városházára. Észak felé van egy mélyűr radar ám szerintem felesleges vele eltökölni az időt. Miután elfoglaltuk ezáltal szinte az egész bolygót egy érdekes cikk jelenik meg az újságban.


20. Küldetés: Villámcsapás
A csapattal most nem kell foglalkozni csak irány északra az ellenséges bázisra. Furcsa, de nem nincs itt senki se. Beküldenek egy osztagot körülnézni ám ők se találnak embereket. Gyanú szerint a közeli faluba menekülnek ám ez se talált, viszont lent a folyónak fura színe lett. Rovarszerű lények folyamatosan fognak támadnak, a gumókkal nem kell törődni mert megmérgezhet ami eléggé leviszi katonáink életét. Középen van a fő fészek amit le kell rombolni.

21. Küldetés: Felderítő
Nagyívben kerüljük ki a sporitokat különben elbukunk. Folyó mentén haladva feltűnik egy lerombolt híd így ezen nem tudunk átmenni, új utat kell keresni. DNy-on metrón keresztül átjutunk a túlpartra. ÉK-re tartva eljutunk a Proto-tech bázisra ahol fény derül a sporite titkaira. Információk megszerzése után ki kéne jutni csakhogy időközben a metrót nem lehet elérni. Új tervként nyugatra a reptérre ahol még az egyik működik így vele elrepülhetünk, viszont a sporitokat ettől függetlenül kerülni kell hisz több méteres csápjukkal elkaphatnak. Végül vissza kell menni ahol az egészet elkezdtük.Ezután Jill nukleális fegyverekkel köszönti a város lakosságát.

22. Küldetés: Út a fészekbe
Északra hamar megtaláljuk az első ellenőrzési pontot. Kicsit távolabb meglátjuk a sporite bázist amit még ne foglaljunk el, helyette balra, le majd megint balra és meglátjuk a második ellenőrző pontot. Rengeteg rovar mászik elő úgyhogy rohanni kell nyugatra emíg el nem jutunk a bázisra. Miután eljutottunk már csak 20 percig kellene várni. Percenként jönnek újabb adagban mígnem a harmadik percben bejutnak. Menjünk le a kiásott alagúton. Baloldali rész felé menve kijuthatunk egy bányához majd menjünk vissza. Jobb majd a felső alagúton keresztül egy sporite központhoz érünk amit hamar likvidáljunk is. Visszatérve a le és balra kijuthatunk majd a közelben egy bázis vár minket. Már csak el kell látogatni a kezdésnél látott sporite telepre.

23. Küldetés: A fenevad gyomrában
Aki esetleg ez idáig kevesellte volna a harcokat az most végleg meg fogja utálni a játékot. Szerencsére viszont a fészkekkel együtt a hozzá tartozó védelem is eltűnik. Legközelebbi északra van, a következő tőle keletre. Továbbmenve egy pár túlélőbe botlunk akik megajándékoznak egy igencsak hangzatos nevű egységgel. Harmadik fészek után balra induljunk el, találunk pár túlélőt is. Északra a negyedik fészken át eljutunk a maradék túlélőhöz és a felderítőosztag többi tagjához. Most jöhet a főnök akit északra találnánk ám iszonyatosan sok sporiten kéne végigküzdeni úgyhogy inkább légicsapást rendelnek el. Irány vissza a bázishoz majd az itt parkoló kocsi elkötve lelépni. A volt harmadik fészektől ÉNy-ra találjuk a kijáratot. Kifelé menet persze a királynő is elbúcsúztat.

24. Küldetés: Csapdában
Kijutunk a sporite barlangból és ráadásul el is pusztítjuk összes harcigombát erre elkap a Proto-tech... . Ezúttal egy acél özveggyel kell kiszabadítanunk a parancsnokot. Induljunk keletre lehetőleg kikerülve a katonákat amíg el nem jutunk az ellenség bázisára, felette van a kapu irányító. ÉNy-on az erőmű szabotálásával 2 percünk marad megszerezni a fejlesztést és kiszabadítani Jill-t. Jill keletre, a prototípus DK-en van. Mutassuk meg ezeknek, hogy ne rabolgassák csak úgy el az embereinket büntetlenül.

25. Küldetés: A híd túl messze van
Ebben a küldetésben kapjuk meg a 2. legjobb fegyvert a villámvetőt amivel szereljünk is fel egy B.L.A.C.K osztagot. Itt állomásozik az összes megmaradt NVE. Az ő bázisuk DK-re míg a Proto-tech-é tőlük ÉNy-ra van. Keleti fal mentén megleljük mindkét csoport által használt erőművet. Lekapcsolása után szabad az út. Bázisok elfoglalásával a hozzájuk tartozó katonák is eltűnnek.

27. Küldetés: Hol sírjaink domborulnak
Villámvetőnket lenyúlják úgyhogy nélküle kell boldogulni. Északra megtaláljuk a kapuirányítót majd a bázis elfoglalásával készülhetünk egész eddigi ténykedésünk talán egyik legnehezebb feladatára. EMP/Fúziós gránátokból és OVO-packokból rendesen felszerelkezve 10 egyre erősebb ellenfelet kell legyűrni. Harcok közben persze nem lehet az acél hitet kapcsolgatni így ezzel a segítséggel sem élhetünk. A gyenge gyógyitalt/lőszert adjuk el mert csak bezavarnak a harc közben történő keresésnél. Na jó, itt kicsit kamuztam... hisz nincs igazán tétje a dolognak. Mindegy, hogy az első csatánál vagy az utolsónál halunk meg esetleg végigküzdjük magunkat. Azért próbáljatok nem elbukni katonák!

28. Küldetés: Égen s földön háború
Végső leszámolás következik. Ha már itt van a légvédelem a szomszédban akkor foglaljuk is el. Legerősebb felszereléssel elindulva már nincs ami megállíthatna. ÉK-re induljunk a csillagkikötőhöz aminél elfoglalás után egy alkatrészt találunk a legerősebb egységhez, azonban a megépítéséhez még egyet kell keresni. Másik darab ÉNy-ra találjuk az Atlantisz ágyú elfoglalásakor. Ágyú elfoglalásával azon kívül, hogy bármikor lövöldözhetünk vele lehetőség nyílott a TITÁN megépítésére csakhogy méreténél fogva nem lehet mellette másik katona. 3 katona vagy 1 TITÁN dilemma eldöntése után menjünk északra végezni a Proto-tech commanderrel. Hamar megtaláljuk, bátran küzd, de végül mindenki elbukik.

Végjáték: Leszámolás
Végére kiderül mi zavarta a hajók berendezését így ennek elpusztítása lett a feladat. Első csapattal irány keletre és a jelzésnél kapcsoljuk ki a pajzsokat majd a légvédelmet. Lehetőleg kerüljük a harcokat különben nem maradunk sokáig életben. Légvédelem deaktiválása után csapatcsere.
Második osztaggal építsük fel a bázisunkat. A nyersanyagokkal már nem kell spórolni, el lehet adni az összeset. Keletre, északra majd a kereszteződésnél nyugatra kell menni. Hidat átkapcsolva induljunk az előző kereszteződésnél északra. A biztonsági erőteret lekapcsolva át is adjuk helyünket a következő csapatnak.
Jelenlegi csapattal nyugatra majd a híd átkapcsolásával északra. Híd végén tovább északra és a baloldali részen szerezhetünk pár vadászt. Hidat kapcsolva továbbmehetünk és hamarosan elérünk egy újabb kapcsolót amit nem kell piszkálni. Nyugatra tovább majd végig támadások közepette az úton a kapcsolóig. Visszakerülünk a bázisra ahol már csak észak felé kell menni mígnem el nem értük az utolsó kapcsolóhoz. Az átkapcsolásával eljutunk a történet végére.

Küldetés befejezve...

Esetleg, ha valamit nem értesz: Rog - szelezsangy@gmail.com

Design provided by Free Web Templates - your source for free website templates